Humorsverige

Säga vad man vill om Sverige men vi har fan sjukt många bra komiker, Johan Rheborg, Johan Glans och Magnus Betner för att bara nämna några. Det är kul med alla nykomlingar på humorscenen också, som t.ex Björn Gustavsson (aktuell i Melodifestivalen) och Sissela Benn som spelar Filippa Bark i "Centralskolan".

Jag och min pojkvän gillar "Centralskolan skarpt, det är så klockrena karaktärer! Andreas (hjälpläraren) är helt klart bäst. Om du sett "Centralskolan" vet du vad jag snackar om, om inte, se den!

Sveriges roligaste humorprogram just nu står enligt mig mellan "Centralskolan"(SVT 1) och "Hjälp" (TV4). Tänkte bjuda på ett klipp ur "Hjälp" ( ja, jag vet, jag är en Youtube-nörd, men det är ju så kul!) där Johan Rheborgs karaktär "Örjan", som har problem med sin ilska, får ett utbrott på en flicka som säljer majblommor och en kassör på ICA. Klippet är ganska långt men håll ut! Det bästa kommer på slutet, jag lovar! :D


Kommentarer
Postat av: Emma och Anders

Hörrö du, nu är det dax för dig att uppdatera för nu har det gått alldeles för lång tid. Nu när vi väl har hittat hit så vill vi har färska nyheter att läsa;)
GLAD PÅSK!
Kram på dig, från oss:)

2008-03-21 @ 01:26:05
URL: http://emmabalkert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0