Nu tar jag bloggens oskuld...

Hej för allra första gången! Äntligen igång och skriver efter att ha suttit ett tag och klurat med designen. Efter lite knep och knåp så blev alltså slutresultatet så här- väldigt rosa! Bloggen kanske snart får en make-over, vet inte om jag är så rosa?Känns som om jag är mer grön? Prickarna stämmer iallafall utmärkt ;)

Ikväll är det fredag, och hemma hos mig är pizza och fredagar en självklar kombination. Nu snackar vi inte om någon flottig köp-pizza utan hemmagjord från scratch såklart! Billigt & Gott! kan det bli bättre?

Att man sedan slipper att sitta och oroa sig över innehållet i den där vitsåsen på kebabpizzan som man har på tallriken framför sig kan ju inte vara ett minus... eller är det bara jag som tänker så sjuka tankar? Hur som helst- om man gör det själv vet man iallafall vad man stoppar i sig.

Nu luktar det gudomligt gott från köket, måste kila och titta till min pizza. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0