10,000 steg och rejäl skoskav!

Idag har jag gått runt stömmen och varit på stan med Annika. Mitt buskort har tagit slut nu och då är det bara till att gå hem och till stan... Nu har jag blåsor på hälen, ursh! Men man får se det positivt, jag har ju åtminstode fått motion.

Som jag redan nämnt var jag på stan med Annika idag. Vi letade student klänning till henne och vi hittade några riktigt fina. Själv har jag ju redan inhandlat min studentklänning. Så här ser den ut! (och jag, osminkad och dan...)


Och så här...


Tänk när man har blivit lite brun också (eventuellt får jag fejka brännan om solen inte är på min sida) då tror jag att det blir riktigt bra.
 
Jag har precis förstått hur man lägger in bilder ifrån mobilen till datorn så här kommer en bild på en klänning som jag köpte för ett tag sen...den ska jag definitivt festa i under studentveckan, men än så länge hänger den oanvänd i garderoben med prislappen kvar. Jag har inte festat på ett tag, min budget har inte direkt tillåtit det, och den passar ju inte till vardags, den är ju inte så "casual" direkt.


Visst är den snygg? Jag är nöjd och ser fram emot att få använda den.

Nej nu ska jag vara lite produktiv och plugga lite. Hej svejs!                 


Kommentarer
Postat av: emma

Fan vilka snygga klänningar!!!! Blir det fix av frisyr idag? Jag ska försöka se om jag kan gå lite tidigare...p.s Den skickliga fotografen heter andreas larsson ;) Puss puss

2009-04-07 @ 09:23:20
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0