Östgötska

En kompis skicka denna till mig på msn och jag kände att jag var tvungen att lägga upp den för att den var så rolig. Riktigt så överdrivet pratar man kanske inte men annars är det klockrent... Kom ihåg att sätta på ljudet och luta dig tillbaka och lyssna... åh den är så rolig! haha!


Jag tror att jag ska börja prata skånska igen alltså, det här är ju för hemskt! Jag bodde ju ändå i skåne i 7 år så det gäller bara att släppa fram skåningen inom mig för så här kan man ju inte prata :)           
                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0