Studentklänning- Check.

Ja, nu har jag äntligen hittat min studentklänning! Efter mycket letande och många turer in och ut ur provrum hänger den alltså i min garderob. Det är en tubtopsvariant, med ett band under bysten, lite babydoll. Väldigt söt. Den är av bomullstyg så jag tror att den blir sval och behaglig att ha på sig i sommar.

Det känns skönt att ha det klart. Fast den måste dessvärre sys in en centimerer på båda sidorna vid bysten, annars sitter den liksom inte fast. Antigen får jag be någon snäll person med symaskin att hjälpa mig eller så får jag sy in den för hand själv.

Helgen har varit väldigt späckad och jag har inte haft tid att skriva. Min syster, hennes dotter och min mamma har varit på besök. Lotta, Ella och jag har bland annat varit på busfabriken och lekt. Det är ju världens work out! man blir ju helt svettig efter att ha klättrat runt i klätterställningarna. Köpa gymkort? Nej, ta bara med dig ett barn en gång i veckan till busfabriken, det räcker gott och väl.

Idag har jag varit i skolan och gjort nationellt prov i svenska B. Puh! skönt att det är över... När jag kom hem låg det post och väntade på mig, bland annat ett ifrån H&M. Eftersom jag är medlem får jag hem erbjudanden och sånt ibland. Det här var iallafall ett erbjudande att förbeställa höstkatalogen och få 10 % rabatt när man handlar höstmode. Är inte det extremt tidigt? Våren har ju nyss kommit och nu ska man köpa höstkläder?! De är ju inte riktigt kloka borta på H&M's huvudkontor. Det sista man längtar till är ju hösten! Nej tack H&M.

                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0