Tillbaka till verkligheten

Ja, nu är man igång igen efter lovet. Jag tycker att jag har fått mycket gjort idag. Jag har byggt klart min salong i skolan och så har jag sökt jobb och sökt in till universitetet, sista anmälningsdag var idag. Jag har sökt beteendevetenskaplig grundkurs på ett år och socionomutbildningen på 3 år. Helst vill jag läsa beteendevetenskap och sedan jobba något år innan man tar tag i det igen och läser (kanske) till socionom?
 
Jag känner inte att jag har bråttom på något sätt, jag kommer ju bara att vara 21 när jag är klar med beteendevetenskapen. Sen vill jag ju verkligen läsa till make up-artist men den utbildningen kostar 50.000 och jag har inte lust att ta lån när man inte har något jobb. Det får bli om några år när man har sparat ihop lite. Ja....det blir nog bra, jag har en känsla av att det kommer gå utmärkt.

Imorgon kommer min nya cykel och då ska jag börja cykla till skolan igen, jag har saknat det så det ska bli skönt. 

Nu ska jag kolla på tv, närmare bestämt Efterlyst. Hej!
                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0