Underbara ledighet!

Det finns inget som slår att vara ledig. Jag är ledig på fredagar också så min helg blir härligt lång. Igår var mamma här på en liten snabbvisit. Hon hade med sig en cykel till mig, jippi! Skönt att kunna cykla till skolan igen (min gamla blev ju stulen).

Vi var på stan lite och shoppade. Jag hade inga pengar men mamma köpte en  jeansjacka till mig, snällt! Sen gick vi och åt på Världensbar, jag tog min favorit på menyn - Honolulu burger, mums!

Efter att vi ätit cyklade jag hem igen men jag han bara vara hemma i någon timma innan det bar ner till stan igen för att möta Andreas. Pappa hade då sattit in pengar till mig så jag hämtade ut mina skor från h&m som låg och väntade på mig. De var dock för små, irriterande... Så jag är tvungen att skicka tillbaka dem och byta till en större storlek, hoppas bara att jag hinner få tillbaka dem innan studenten, annars suger det.

Senare på kvällen cyklade jag hem till Emma där jag möte upp Annika. Vi fixade Emmas hår, sminkade henne och fotograferade resultatet. Den här gången var det 1930 som gällde och det blev riktigt bra tillslut. Så nu har vi bara kvar att fota 1920-talsmodellen, skönt att det snart är klart.


Idag ska jag och Andreas på bröllop. Skojigt! Det är Andreas moster som ska gifta sig. Skönt att det är så fint väder idag, det hade inte varit roligt för dem om det regnade. Hoppas att det inte regnar på min student, då blir jag förkrossad!

Nu ska jag laga mat tänkte jag, sedan ska jag göra i ordning mig till bröllopet. Kram 
                                                                                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0