En liten uppdatering

Ja, jag vet jag har inte skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp. En rolig nyhet är ju att jag har fått jobb som medlemsvärvare till ideella organisationer som t.ex Individuell människohjälp och rädda barnen. Just nu är det IM som gäller. Jag hade utbildning idag och då fick vi prova på att jobba lite också. Det gick bra, två värvningar på två timmar. Det känns roligt för min egen del men sen känns det även roligt att värva till en så bra organisation. Vem vet, mina värvningar kankse hjälper två barn med terminsavgiften så att de kan gå i skolan. Synd att så många är så otrevliga bara, jag är ju ingen försäljare som försöker pracka på dem skit saker! Det handlar ju om att hjälpa utsatta barn! Det är otroligt vad människor kan vara egoistiska ibland, jag höll på att tappa tron på mänskligheten till jag träffade en snäll själ som gick med. Hur mycket är egentligen 50 kr (det minsta beloppet) i månaden? Jag har ialla fall bestämt mig för att gå med.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, är helt slut! Sedan ska jag plugga till ett prov imorgon och göra klart projektarbetet. Kram                                                                              
                                                                                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till jobbet! :) Puss emma

2009-04-28 @ 11:00:18
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0