Irriterande så in i.....

Så jävla irriterande! Jag sitter och kollar på "the pianist" på 3:an, de pratar tyska och helt plötsligt (ca 30 min in i filmen) försvinner texten! Skojigt! Har de tänkt att man ska sitta och översätta hela filmen med ett tyska lexikon? Eller tar de kanske förgivet att varje svensk kan tyska flytande? Ja, jag kan det då inte och förstår inte ett dugg! Och ett "Vi beklagar att programmet sänds utan text" hjälper väl inte mig nått? Fixa problemet istället inkompetenta idioter.

Nu gör jag ett nytt försök med "The glass house" på 4:an, hoppas det går bättre. Och skulle texten mot all förmodan försvinna är filmen åtminstonde på engelska.

Godnatt/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0