Ny vecka och förhoppningsvis flytt!

Det var den helgen...och en väldigt trevlig sådan också! I fredags var det fest hos Emma följt av en sväng till palace och i lördags var det fest hemma hos Andreas arbetskamrat, lite lugnare sådan.

Lite fler "all girls partys" tror jag faktiskt att vi får ta och planera in, mycket skönare stämning!


 
Här är ju mina snyggningar!



Och jag.... ser ut som ett troll :)

Idag har jag packat så nu är det äntligen flytt på G. Vi ska försöka ta det så fort som möjligt men Andreas jobbar mycket och vi måste ha någon som kör...kneppigt. 

Kram / 
                    

Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller med! Tjejfest är bäst...:) Puss Puss

2009-08-05 @ 08:38:32
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0