Movie night!

Igår blev det hem till Annika och sedan utgång (palace som vanligt). Skojigt, men idag var man allt bra seg. Jag har bara legat i soffan och slöat och käkat den bästa bakfylle-maten någonsin -kebabpizza! Mums...

Jag såg på "Sophie Scholl" en film om motståndsrörelsen under andra världskriget och hennes sista dagar i livet, senast jag såg den var jag på väg till Saxenhausen (ett koncentrationsläger utanför Berlin), den är bra och värd att se igen.

Jag lånade ju "Undergången" också men den hade jag tydligen också redan sett, jag har nog sett de flesta filmer om andra världskriget vid det här laget.

Nu börjar "the pianist" på 3:an, riktigt bra film, även den om WW2. Den tycker jag att ni ska se om ni inte gjort det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0