Måndag

Ingen flytt idag heller och det är så frustrerande att bo här nu, allt är nedpackad och det ekar när man pratar, hemtrevligt?
Nä snart tar jag en madrass på ryggen och traskar bort till den nya lägenheten. Undrar vilka reaktioner man skulle får om man åkte spårvagn med en madrass? Skulle vara lite spännande. Det är i såna här lägen man förstår vitsen med körkort och bil. *Suck* 

Nåja, idag har jag inte gjort något speciellt, tvättat (som vanligt) hur tusan kan det bli så mycket tvätt? Det känns som om det är allt jag gör, hur ska det gå sen när man flyttar till en lägenhet utan tvättmaskin? Fast nu tvättar jag i oför sig verkligen allt, gardiner, mattor, dukar, ja... you name it! Jag vill inte släppa med en massa smutstvätt, bättre att allt är rent och snyggt.

Innan åt jag "Spicy hot" för det tyckte jag att jag var värd! (passa på att köpa innan 16.00 så räknas det som lunch och då kostar det bara 58 kr)Måste vara ekonomisk ;)  Mums, godaste maten någonsin!


Undrar om det är så himla onyttigt? Visst de wokar ju i typ sesamolja och det är ju inte så hälsosamt men resten då? Grönsaker, kyckling (smaltkött), fläskkött och jordnötter (osaltade, proteinrikt), det måste väl vara nyttigare än pizza ialla fall väl?

Kram
 


Kommentarer
Postat av: emma

Helt klart nyttigare än pizza...Det kan jag nästan svära på :) Puss

2009-08-11 @ 11:01:11
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0