Home again...

Nu är jag tillbaka från stockholm... kom nyss genom dörren och efter att dragit på mig mjukisbyxor satte jag mig direkt vid datorn. Det har varit ett par hektiska dagar nu och jag har inte haft tid att skriva någoting. Jag är trött ända in i själen.

Min stora syrra sprang tjejmilen i stockholm idag och vi var där och heja på. Gissa vem som ska springa nästa år? Mmm juste, har man lovat så har man. Jag får ligga i lite och träna för i det här läget skulle jag inte orka mer än tre kilometer (det antagandet grundar jag på att jag blir trött av att springa runt strömmen och den rundan är 3 km).

Men det blir nog bra. Allra mest ser jag fram emot midnattsloppet, det verkar jätte kul, också det i Stockholm, på natten som ni kanske kan utläsa av namnet, en mil runt södermalm och de flesta klär ut sig. Lotta, min stora syster, föreslog att vi skulle klä ut oss till barbapappa men det blir nog lite svårt att springa i det, då kommer man få en ganska pinsam tid. :) Jag kanske kan klä ut mig till tomat eller kräfta för jag blir så röd i ansiktet när jag tränar, det var väll smart tänkt?


bild lånad från www4.idrottonline.se/.../ImageVaultHandler.aspx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0