1 december

Idag har jag varit ledig, vilken lyx! Emma och Anders har nyss varit här och fikat :) Men nu ska jag tvätta. Inte lika kul.

Jag håller äntligen på att måla min skänk nu, jag målade en gång igår men så tog färgen slut och den måste ju målas två gånger så idag har jag cyklat upp till ÖB och köpt färg. Gud va långt det är, på andra sidan stan liksom.

 Annars så har jag inte hunnit med så mycket idag. Men dagen är inte slut än, jag ska ju som sagt tvätta och diska lite, laga mat och jag har ambitionen att tvätta badrumet också men det vet jag inte om det finns tid för. Kl 20.00 ska jag iallafall bänka mig framför tv och kolla på "ugly betty" följt av "Desperate Housewives". Det var planerna för aftonen :) Bäst att sätta igång nu om jag ska hinna allt!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0