Skor någon?

Hej hej. Denna dag började bra med en underbart god frukost på grand hotel med Andreas syster, mamma och mostrar. Man saknar verkligen inget, de har allt. Ialla fall allt som jag tycker om :) Sedan gick vi på stan, julshopping ni vet, men jag köpte inget. Har redan handlat alla julklappar.

Jag satt och surfade lite nyss och så kom jag över dessa skor. De är minst sagt speciella... Jag skulle nog vilja påstå att det måste vara säsongens fulaste skor! Eller har någon av er hittat några ännu värre? Än så länge skulle jag vilja hävda att dessa skor håller första platsen.


Är det någon som är sugen på dessa finns de att finna på dinSko... :)

Nu är jag hungrig och jag tror inte jag orkar laga något så jag sitter och funderar på pizza. Men gud va länge man höll sig på den frukosten!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Nej kanske inte haha. Trevligt hade jag igår i alla fall! pussar

2009-12-19 @ 19:51:45
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var en mysig dag, tack för sällskapet!:)



(kanske att du fick två kommentarer utav mig nu, men den första avbröts.)

2009-12-19 @ 22:22:56
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0