Snö!

tjoho! Nu har jag nyss kommit hem från Thapperska, jag har fått delegering så att jag får lov att ge medicin på jobbet. Det var en liten utbildning som man skulle gå. För er som inte vet så ligger Thapperska uppe vid vrinnevisjukhuset så det är en bit att cykla.

Fast om jag tänker efterså är det nog inte mycket längre än när jag cyklar till bussen på morgonen. Hursom helst så snöar det jätte mycket! Supermysigt tycker jag nu när jag sitter framför datorn i myskläder men det var inte så mysigt för 10 minuter sen när jag cyklade. Tur att jag hade klätt på mig rejält, mössa,vantar, halsduk, polotröja, foddrade stövlar, tjock jacka med luva på det och sen en av Andreas strumpor på sadeln, haha! Hoppas att han inte blir sur för att jag knyckte en, den var ändå omaka. Jag hade ju ingen sadelvärmare så jag fick improvisera. Funkade utmärkt, bra att Andreas har stora fötter :)

Nu ska jag laga mat, makaroner och korvgryta från igår blir det. Det kanske blir något smaskigare ikväll då Andreas kommer hem. Han har jobbat jour.

P.s. Jag längtar efter julgranen!

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0