Borta bra men hemma bäst...

Nu är jag hemma från Berlin igen, kom egentligen i onsdags natt men jag har inte haft tid att skriva. Det har varit skönt med en mini semester, det var dock inte så mycket sol som man kunde ha hoppats på men varmt var det inne på Tropical Islands ialla fall, 26 grader i luften och 30 grader i vattnet.

Allt har varit bra men om jag skulle ge stället lite kritik så skulle det bli maten. Den var inte speciellt god och den var dyr som bara den. Men äta måste man ju...

Det var bäst på kvällen, då var det som mysigast. På kvällen lystes regnskogen upp med små lyktor och vattnet av olik färgade ljus. Tälten som vi sov i var jätte mysiga, och rymliga också, och sängarna var sköna, det var IKEA sängar, haha :)

Ett plus för vatten rutschkannorna. Jag skulle självklart prova alla och åkte den värsta som kom upp i en fart av 70 km/h! Det gör jag aldrig om och det är inget jag rekomenderar dig att göra heller.

Så i det stora hela har det varit en lyckad resa. En 8 av 10 skulle jag nog ge stället :)

Nu är man tillbaka till verkligheten och jag ska snart sätta mig och plugga lite, sen blir det storhandling på Willy's. Mamma är i stan och var snäll och erbjöd sig att skjutsa. Ikväll får jag se vad som händer, min stackars pojkvän är magsjuk så jag tror att det blir lugnt ikväll. Kram /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0