Dags för något nytt?

Jag har haft som mål sedan slutet av nian att få samma hårfärg som Gwen Stefani, alltså nästan vitt. Jag tycker att det är jätte snyggt och jag hade den hårfärgen som liten så jag vet att jag har hudtonen som passar. Nu känns det som om jag har fått den hårfärgen jag jobbat för, det har tagit nästan 3 år att gå ifrån brunt till platinablont. Jag vill ju inte slita på håret och därför har det krävts en hel del pengar och många timmar i frisörstolen.

Nu är jag redo för något nytt men jag vet inte vad, jag vill ju inte bli brunhårig igen när det har tagit så lång tid att bli blond. Men jag känner ändå ett sug efter förändring. Så vad ska jag då göra? Jag tänkte attt man kunde köpa en peruk (kostar ca. 150 kr på tradera) och känna efter om man trivs i hårfärgen innan man gör något?

 
Bye bye platinablont? Hello guldblont?


platina, guldblont eller brunt? Det är frågan....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hrrrm, så var det de här med att uppdatera!! ;)

2009-02-09 @ 11:04:08
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0