Blogg Makeover :)

Så! nu är det klart :) Har gett min blogg ett ansiktslyft nu och jag måste säga att jag känner mig nöjd. Lite sådär lagom rosa blev den. Svårt för dig att veta som läser nu men för upplysningens skull så var den mer svart och vit innan. Jag passade på att lägga in en mp3-spelare också, jag tyckte det var en rolig grej. Det är bara att klicka på "play" så får du höra lite vad jag gillar för sorts musik, om man nu får någon uppfattning om det, jag har nog en väldigt bred musikstil, en allätare så att säga. Sitter och väntar på att Andreas ska komma hem nu, han är iväg och är barnvakt till sin mosters barn. Nu ska jag slå mig ner framför tv:n med en kopp te och en macka. God natt/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0