Gud vad länge sen det var!

Ja, det var ett tag sen jag skrev, jag vet ;) men jag har faktiskt en bra anledning också! Okej, jag erkänner de första månaderna var jag bara lat, men sen när jag försökte logga in så gick det inte! Jag tänkte att jag kankse hade glömt mitt lösenord (fast jag var ganska säker på att jag inte gjort det) så jag skicka efter att jag glömt det. Men fick jag nått mail? Nepp! Gjorde det flera gånger men det fungerade inte, så jag gav upp.

Tills för en vecka sen då jag tänkte att jag måste ta tag i saken. Bloggen kan ju inte bara lämnas att förfalla i all evighet. Antingen får de ta bort den eller så får de hjälpa mig tänkte jag och kontaktade kundtjänst. Och se där, svårare än så var det ju inte, en vecka senare så borstade jag bort dammet från bloggen som man gör med bortglömda saker som legat i en skokatong under sängen, och vips! så var man på gång igen. Men det är skrämande tydligt att bloggen behöver en makeover. Ska fixa det snarast :)

Jag vill också nämna att jag dedikerar denna uppdatering av bloggen till dig Emma, du är nog den ända som har tålamodet kvar att gå in och kolla ibland om jag har uppdaterat :) Och nu har det äntligen hänt ;)

Det var allt för nu, ska ge bloggen en makeover nu :) Kram/ Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du har så rätt Anna, ännu hade jag inte gett upp. Men vilken positiv överraskning att denna gång komma in, och se att det faktiskt hänt något!!

Fortsätt nu för guds skull med uppdatering, ofta!

2009-01-27 @ 20:47:54
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0