Lördag

Idag sov jag länge, festade ju lite igår. Sedan var jag och Andreas hos hans syster och hennes kille och åt mat. Fläskfilé bjöds det på. Gott! Spelade yatzi gjorde vi också, jag vann men det var tack vare Andreas som blåste "tur" på mina tärningar. Om jag någon gång ska delta i en pokertunering ska jag ha Andreas med som maskot!

Sedan bar det av till en kompis till Andreas men jag stannade inte så länge. Nu är jag hemma och har bytt om till mjukis. Håller på att poppa popcorn (det är ju trots allt lördag!) och sedan ska jag bänka mig framför tv. Ska se på "28 dagar senare", skräckfilmsfantast som jag är!

Sen ska jag sova för jag måste gå upp relativt tidigt imorgon. Vi är bjudna hem till Andreas moster som fyller år. Jag har lite plugg att ta i tu med också och sen tvätt, disk och såna otrevliga saker. Jag ska försöka att få ut det mesta av dagen. Men, i kväll ska jag bara slappa och ta det lugnt. Nu är popcornen färdiga, måste kila. Godnatt! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0