Onsdag

Idag har jag bara varit i skolan. Först hade jag Kultur och stilhistoria sedan Bild och Form. Skönt att bara ha två lektioner, jag slutar normalt 11.00 på onsdagar men idag jobbade jag över ett tag.
 
Vi håller på att bygga upp skalenliga modeller av frisersalonger( skala 1:25) och det är faktiskt ganska kul. Man får tänka lite med mått och så och inreda de olika utrymmena.

Jag satt kvar tills 15.00 ungefär, hade ingen koll på klockan alls. Det blir ofta så när jag håller på med något, jag kan sitta i timtals utan att ens reflektera över vad klockan är. Jag blir helt uppslukad när jag jobbar med ett projekt.  

Sen åkte jag hem och sov, annars så har jag inte gjort så mycket. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan har jag lite plugg tills imorgon. Det blir alltid väldigt sena kvällar för mig... Jag kanske var uggla i mitt förra liv? Eller kanske fladdermus? Nu när jag tänker på det så har jag ju alltid gillat vampyrfilmer...hmm, något att ta upp med pyskologen eller? :)


Här är några vår skor som jag vill ha:

1. Love Lable (ett av minna favoritmärken) från Halens 249 kr
2. H&M 298 kr
3. 399 kr från Nelly.se
4. H&M 129 kr ( Mina absolut älsklingskor! Funkar till det mesta, snygga och grymt billiga! ska köpa på mig flera par i olika färger, finns i svart, marinblå och mörkrosa)

Det var allt för nu. Kram/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0