Lite höstshopping...

Låter det konstigt att säga att man längtar till hösten? Det är ju så vackert när löven faller och man kan klä sig i mysiga mössor och burra in sig i stora halsdukar och sitta och mysa i soffan med en kopp te och kolla på film medans regnet smattrar mot fönstret. Det är ju ändå så tråkigt väder nu, antingen ska det vara riktig sommar med uppåt 25 grader varje dag och strålande sol och långa ljusa nätter eller så kan det kvitta. Jag vill inte ha någon halvdann sommar!

Så jag har beställt lite till höstgarderoben från hm, eller rättare sagt försöker beställa, det står att det är tekniskt fel hela tiden, väldigt irriterande, men så småningom går det väl.

Det här är det jag hittade iallafall.


                                                      


                                                           
Snyggt va? Jag tycker de svarta skorna är så himla snygga, mina fötter längtar att vistas i dem.

 Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0