Ny header!

jag gjorde en ny header med några av mina teckningar, tänkte att jag skulle lägga upp dem jag hittar imorgon btw. Blev den snyggare eller blev det för rörigt?
 

den nya...

den gamla...

...och den äldsta.

Jag vet inte om jag ens vill ha mig själv i headern men alla har ju det så det är väl någon sorts standar.

Just nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma hem, borde vara vilken minut som helst. Jag kanske borde klura ut en bra ställe och gömma mig och skrämma honom, jag måste ge igen lite för han skrämmer jämt mig när jag står i duschen, ni vet dusch-scenen i Alfred Hitchcocks Pshyco. Skojigt värre :)

                                               


Kram /
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0