Dalarna

Hej, hej, hej. Jag har tänkt att skriva men det har inte funnits något tangentbord, jo det är faktiskt sant. Viserligen skulle jag kunna använda min laptop men jag orkar inte sätta igång den, (höjden av lathet!). Igår kväll var vi på bio (jag och Andreas) och såg Harry Potter så klart. Den var bra men jag blev lite besviken men jag antar att man alltid blir det när man har läst boken och har det att jämföra med.  Boken är tusen gånger bättre.

Nu längtar jag som f**n tills vi flyttar,det ska bli så himla skönt. När jag var i dalarna så fixade jag lite möbler som jag ska ha.

  
Bordet före och efter jag målat det, och så stolen som jag klätt om.

Det kommer bli jätte bra, jag ska måla köksbordet snart också tänkte jag, nu har jag ju fått in tekniken.

När jag var i dalarna hos mamma så fixade vi lite loppis i det gamla kallförådet, det har varit en lanthandel förr så vi hittade jätte fina gamla saker, tillexempel damunderkläder från 50-talet, helt oanvända såklart :) Och knappar från Gusum, lite roligt.

 





De sista bilderna är jag som tar kort på skyltfönsterna som jag och mamma fixat.

När vi städade källaren hittade vi en väldigt rolig grej, eller åtminstonde tyckte en av oss att det var roligt. En mumifierad mus!


Vem vet, den kanske också är från 50-talet?

En dag när jag öppnade ytterdörren hade vi oväntat besök. Nämligen....


Och så lite bilder från när vi åkte motorcykel, vi åkte 16 mil och bilderna är från siljansnäs.



Kram/
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0