Looking for a dress...

Imorgon kommer äntligen lönen som har varit försvunnen, tack och lov, trodde att den var borta för gott. På Fredag ska jag på fest hem till Emma för lite födelsedagsfirande, det blir säkert jätte skoj! Ser fram emot det. Jag var nere på stan idag och kolla lite efter en klänning men det är helt tomt, så himla tråkigt att shoppa i norrköping när man inte ens kan få tag på en duglig partyklänning. Ursh, fy och blä vad tråkigt. Jag och Annika funderar på om man skulle ta en sväng upp till Sthlm där utbudet är betydligt större. Jag är ju himla sugen på att gå på "grönan" också, sen kan man ju passa på att hälsa på brorsan så slår man ju TRE flugor i en smäll.

Andreas fick gratisbiljetter till kryssning av mamma så det får vi ta och göra också, fast det är ingen brådska direkt, de räcker till 2011 eller något.

Tillbaka till problemet med klänningen igen, jag har hittat jätte många fina på internet men de hinner ju inte komma i tid så det är ju ingen idé. Jag ska ta en sväng ner imorgon igen tänkte jag...nån måste jag väl hitta.


                                                               

                                                   

                                                    
Alla ovan från Nelly.se


                                                               

De sista tre är från asos.com. Den sista vita är ju så grymt fin att man skulle vilja gifta sig i den!

Hej då så länge.... Kram 
                                           

Kommentarer
Postat av: emma

Har du det? Kanske jag har sett...kan vara därför den kändes bekant...Ja,jag tänkte ju tyvärr ha den på fredag...Men du får ha samma om du vill! :) Fan vad kul vi ska ha alltså!! Puss puss

2009-07-29 @ 09:31:46
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: emma

Tack tack! :)

2009-07-29 @ 13:36:15
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0