Drawings...

Jag sa ju att jag skulle lägga upp de teckningar jag hittade, man hittar ju lite grejer när man håller på att packa. Det är lite roligt, vissa är från när jag gick i 9:an! Det var ett tag sen det...



Packningen går inte sådär jätte bra, upptäckte till min stora fasa att vi inte har några kartonger! Packar för nuvarande i papperskassar, och så har jag inga tidningspapper så jag kan inte packa porslin heller.... äh det löser sig nog. Håller på att tvätta också som bara tusan, bäst att passa på medans man har tvättmaskin i lägenheten.

Nu ska jag fortsätta att hänga tvätt, tog bara en liten paus. Förresten har jag sagt att jag kom in på utbildningen jag sökt? Beteendevetenskap. Kul, den 17 augusti börjar jag. Det är i linköping så jag får pendla men det är okej...

Kram /
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0