Student ♥

Nu är det över. Tog studenten i torsdags och hade avslutning i skolan igår. Det känns lite konstigt på något sätt...

Studentdagen var underbar. Vi hade jätte tur med vädret och det var soligt hela dagen. Det kunde inte ha blivit bättre. Att åka flak var skitroligt men bäst var det ändå att träffa familjen. Jag hade ju önskat mig resebidrag så att jag och Andreas kan åka till Vietnam (jag tror det blir Vietnam i alla fall, vi har väl inte hundra procentigt bestämt oss men till Asien vill vi i alla fall) och det fick jag så vi kan säkert åka till våren. Tack så mycket allihopa!

Sen fick jag en digital kamera av pappa också, super bra för jag hade ingen! Och så fick jag ett jätte fint halsband av Andreas mormor och morfar, det hade jag på mig igår på skolavslutningen. Mamma hade verkligen fixat min studentfest bra och jag är jätte nöjd med min student. ♥



Igår var det skolavslutning och det bjöds på tårta och grejer uppe på vrinnevi och så fick vi våra betyg. Sedan bar det av ner mot renströmen där Kungsgårdsgymnasiet alltid har sina avslutningar. Det delades ut Premium och jag blev jätte chockad när jag hörde mitt namn, det hade jag inte förväntat mig men det är alltid roligt med uppskattning när man har kämpat hårt.

Här kommer lite bilder också....


Lasse var jätte snäll och kom och hämtade mig efter flakturen.






Klassen!

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och bara slappa, jag har blivit jätte förskyld och tappat rösten så nu måste jag kurera mig. Kram hej!


Kommentarer
Postat av: emma

Fasen,blev du oxå sjuk?? Jag vaknade i fredags i världens förkylning och är inte bra än...Jobbigt värre. puss emma

2009-06-15 @ 17:16:31
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0