Varför linser när man kan färga ögat?

Idag har jag varit uppe på frisör, vi hade egen-hårvård och jag passade på att färga ögonfransarna och ögonbrynen. Vi råkade färga min ögonvita också...jätte roligt tyckte jag! Det syns bara när man lyfter på det undre ögonlocket så det gör inget men min lärare blev helt fascinerad, hon hade aldrig sett något liknade sa hon. Det läckte säkert in färg när vi färgade mina ögonfransar för det är som en grå tjock rand på ögonvitan..konstigt nog sved det inget. Mycket märkligt...

Sen åkte jag ner till stan och köpte en bh till min studentklänning. Tråkigt, men det var nödvändigt. Hittade en bra på lindex för 170 kr. Det känns som om det finns roligare saker att göra för de pengarna men jag var ju tvungen.

Och så solade jag också... på Sol & Motion, trist att det blev så dåligt väder idag för jag och Annika hade planerat att ligga hemma hos henne och sola. Bara det blir bra väder till min studentdag så är jag nöjd.

Jag har läst ut boken nu också, som jag lånade av Emma (Saknad av Karin Alvtegen). Den var jätte bra...inte lika spännade som den förra men det får ett stort plus för att den slutade lyckligt, för det gjorde inte den förra. Så nu måste jag hitta en ny bok att börja läsa.

Imorgon är det mösspåtagning! Jippi! Vid fem tiden ska vi grilla hemma hos en klasskompis och sen blir det utgång... Hoppas vi har tur med vädret, det kommer ju säkert vara som det har varit idag men vi får hoppas att det inte regnar när vi ska grilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0