Ännu en måndag...

Gud va tiden går fort! Jag har sagt det förr, jag vet, men det är nästan lite läskigt...Det är ju roligt också såklart, skönt att vi går mot varmare väder. Idag var det ganska skönt väder och jag passade på att ha en vårjacka. Jag vill att det ska bli varmt nu så att jag får tillfälle att ha mina nya chinos. Jag köpte dem i januari men det har ju varit alldeles för kyligt för dem ännu.

Idag har jag varit duktig, jag har sökt tre jobb. Vi får se hur det går, jag har väl kanske inte så starka kvalifikationer för alla men jag hoppas att mitt intresse och mina egenskaper kommer att väga upp det. Hittills så har jag fått alla jobb jag har sökt och jag känner på mig att detta kommer att spricka nu. Men man måste ju utmanna sig själv och inte bara söka "lätta" jobb som tillexempel telefonförsäljare. De brukar vara ganska lätta att få.

Nu ska jag kila och borsta tänderna och hoppa i säng, har en lång dag imorgon. Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0