Bussåkande, provskrivande och hårfärgande.

Ja, det är vad min dag bestått av. Jag fick gå upp tidigt för att hinna gå ner till resecentrum och ladda på mitt busskort imorse. Det är två saker som stör mig:

1. Att min finfina cykel blev stulen av en klåfingrig tattare så att jag nu är tvungen att köpa busskort! Hoppas du blir överkörd din jävla tomte!

2. Att man inte kan köpa busskort på bussen längre, och detta är ju även det pågrund av att det finns folk som inte kan skilja på mitt och ditt och rånar de stackars busschafförerna.

Efter att jag köpt busskort åkte jag upp till skolan i hopp om att få göra det prov jag hade pluggat på, men icke! Denna smärre besvikelse följdes av fortsatt salongbygge i Bild och Form kursen. Sedan förflyttade jag mig ner till de geer för att göra det sista psykologiprovet (avslutande för kursen). Det kändes som om det gick bra.

Jag skyndade mig sedan upp till vrinnevi park igen (där frisörutbildningen är) och tog plats i frisörstolen. Min klasskamrat och gamle vapendragare Annika ;) färgade mitt hår, assisterad av Anna (icke att förglöma!) och jag blev jätte nöjd med reslutatet. Jag får ta och lägga upp en bild snarast. Måste bara vänta på att Andreas ska komma hem så att jag kan låna hans kamera ( minnet är fullt på min) och trist nog kommer han hem imorgon :(. 

Hur som helst blev färgen (färgerna!) bra så tack Annika & Anna, ni gjorde ett utmärkt jobb! :) Jag ska laga mat nu, funderar på hamburgare... får se..time will tell. Puss hej! /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0