Städdag

Ja, idag har jag varit duktig och städat.

Jag har :
*Tvättat två maskiner tvätt
*Hängt upp två maskiner tvätt
*Diskat
*Städat toaletten
*Dammtorkat alla fönsterbläck och alla möbler
*Dammsugit hela lägenheten
*Plockat bort skräp
*Organiserat garderoben

Så varför har jag gjort allt detta? För att det är skojigt? Nja...inte direkt. Min syster Lotta, Ella (min systerdotter) och mamma kommer och hälsar på mig och Andreas imorgon och då är det ju roligt att ha det lite fint. Lotta och Ella ska bo hos oss till på Måndag. Får se vad vi hittar på, det var tal om ett besök på busfabriken, men vi får se. Har tyvärr ganska mycket plugg över helgen. Får se hur mycket jag hinner med i morgon. De kommer inte förrens vid 4-tiden (det tar ju ett tag att åka ifrån Dalarna) så jag kankse hinner.

Nu ligger jag i soffan och kollar på Singing Bee, senare ikväll ska jag se på skräckfilmen The hills have eyes på 4:an. Jag har sett den förr, eller rättare sagt försökt se den...förra gången blev jag så illa berörd att jag stängde av filmen. Den är ganska vidrig. Jag vet inte vad som skulle vara annorlunda den här gången men jag måste prova. Jag har nämligen en teori om att jag är mindre känslig nu för tiden. Jag är inte lika dramatisk som jag brukade vara. Vi får se hur det går med den teorin.... Kram hej!                                                     
                                                                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0