Vågar man hoppas på att vädret är här för att stanna?

Åh vilket härligt vår väder! Man blev riktigt glad när man vaknade och solen sken in genom gardinerna! Det faktum att jag hade ledigt ifrån skolan idag bidrog ju också till det goda humöret. Jag tog en promenad ner till stan och kikade lite i affärerna. Vid tre-tiden tog jag spårvagnen hem till Annika. Vi gick en runda och passade på att ta lite kort till vår fotoutsällning ( vi ska förmedla hur det är att vara "ung idag") i skolan. Det blev lite knasiga kort och jag blev utstrirrad av förbi passerande bilister, de trodde nog att jag inte hade alla hästar hemma.
Här demostrerar jag mina surf-kunskaper!

Mmm....Jag kan gunga oxå! : )

Ja...här kan man så och ta det lugnt.

Och vad beskriver "Ung idag" bättre än Hultsfredsfestivalen?

Nu är jag fasligt hungrig och sugen på sallad! Ska snart laga mat och slå mig ner framför tv. Jag beställde ett par skor idag från H&M. Jag hade först velat ha vita men de skulle inte levereras förrens v.27!! Det känns lite sent eftersom studenten är vecka 24. Så det blev dem här istället. Men de är ju oxå snygga så det blir nog bra! Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0