Efterlängtad helg!

Så skönt att vara ledig i två dagar nu. Mamma och hennes sambo Leif kommer ikväll och sedan åker vi vidare till min bror kl. 8 i morgonbitti, så det blir inte mycket till sovmorgon. Jag får helt enkelt sova i bilen, ibland är det skönt att inte ha körkort! Några fördelar finns det allt...Man slipper t.ex. att folk ringer och vill ha skjuts hit och dit, man slipper vara fyllechaffis och kan festa och ha kul istället och man slipper bensinkostnader. Vilket fynd! Nää cykel får duga i några år till faktiskt.

Jag sitter och lyssnar på Melissa Horn just nu, väldigt bra musik. Jag anmälde mig nyss som blodgivare också, jag har funderat på det några dagar men jag har varit för nervös. Ursh det känns så obehagligt att bli tappad på blod, jag är liiiite spruträdd. Men jag tänkte "skärp dig nu, Anna!", kan jag pierca mig kan jag väl för tusan lämna lite blod. Det är som allt annat. Jag oroar mig och är nervös innan men sen går det som en dans. Om jag har bestämt mig för att göra något vill jag bara ha det överstökat.

Det känns som att ge blod är det minsta man kan göra om man inte ha råd att bidra med pengar till någon ideell organisation. Så fort jag har en stadig inkomst ska jag gå med i WSPA (world society for the protection of animals), det är något jag velat länge.

Idag har jag jobbat och sen gick jag och solade. Jag vill vara brun till studenten, eller åtminstonde beige-brun....eller något i den stilen. Hursom helst skulle det vara kul om man såg var min klänning slutade och benen började, är ju normalt vit som ett pappersark. Nu har jag mer av en kräftfärgad-nyans :) Jag är ialla fall inte vit längre, mission complete!

                                                                                              Kram!                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0