En snabbis...

Ja ingen sådan alltså! Ursh vilken snuskig fantasi ni har. Nej, en snabb uppdatering menade jag. Jag har haft så fullt upp den senaste tiden att det är ett under att man ens hunnit tänka. Jag har haft tre prov denna vecka och sen har jag jobbat idag också. Det var inte kul att stå ute i regnet, inte kul alls. Jag ska jobba på fredag också och sen på lördag ska jag åka till min bror i Karlskrona, han fyller 40 på söndag! Grattis brorsan! Jag åker tillbaka på söndag och på måndag har jag Engelska C tenta! Puh...

Skönt att det snart är slut. Ser fram jätte mycket mot studenten nu, det ska bli så roligt. Jag drömde en otäck dröm nyss(jag la mig och sov efter jobbet). Jag drömde att jag var gravid! Vilket säkerligen är en trevlig dröm för någon annan eller vid ett annat tillfälle men inte just nu för mig. Det första jag tänkte var "åh, nej min student!", det hade inte blivit något festande då, hemska tanke... Nej sådant får vänta minst 5 år! Först måste jag resa lite. Va skönt det skulle vara att bo i t.ex. thailand i något år( och jobba såklart). Men det är nog fler som har tänkt den tanken.

Nu ska jag laga mat. Det blir spaghetti, bacon och pastasås med ädelost. Mums! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0