Inspiration

Jag har blivit så himla inspirerad att inreda hemma, fast det är verkligen inte tid för det just nu. Om det blir flytt och så får man ju vänta och sen tillåter inte min ekonomi det just nu heller. Jag måste spara till studenten som lär kosta en hel del.

Men det kostar ju inget att titta så jag får nöja mig med att "fönstershoppa". Här är lite fina saker från http://www.fridasgard.se/ i stilen "shabby chic" som är så otroligt snyggt. Dessa skulle jag vilja ha i mitt köksfönster.





Jag har fått för mig att jag ska måla om mitt köksbord också, har letat på blocket efter ett vitt köksbord som är lite snyggt slitet och nött men tanken att jag kan måla mitt eget och slipa ner det lite har inte slagit mig förrens nu. Man behöver ju inte köpa allt, ibland har man ju faktiskt saker hemma som man kan använda. Nu ska jag laga mat. Kram hej!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att ni fick lägenheten, då är vi snart grannar!;D

2009-05-29 @ 09:55:40
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0