lägenhetsvisning.

Jag har varit och kollat på lägenhet idag. Emma, Anders och Nils hängde med som smakråd.

Tog lite kort så att Andreas som jobbar också kan se. En tvåa på 84 kvm.






Högst upp ligger den, så det är en vindsvånning fast högt i tak. Lite färg så tror jag att den skulle vara jätte fin. Södra Promenaden ligger den på, fint sekelskiftshus och fin innergård. Bra läge också. Vi får se om det blir den :)

Jag har gjort en liten planritning utifrån minnet, verkligen inte skalenlig dock!




Vackert va? haha men ni förstår ju ialla fall tanken.


Kram hej! 


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Fin lägenhet, hoppas ni får den. Jag tycker du var fin i håret, tycker mer om den färgen än den blek-bleka. Ingrid

2009-05-23 @ 10:19:23
URL: http://1svante

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0