"Löshår" får en helt annan innebörd med ett extra "S"

Jag har äntligen fått tillbaka min mobil från lagning, hoppas verkligen den fungerar nu* håller tummarna*! Så nu kan jag lägga upp lite bilder igen.

Jag har sytt mitt löshår nu och så här blev det!
 

Jag ska klippa in det och färga håret också, ljusbruna slingor ska det bli. Eller nä, inte jag personligen, Annika ska. Nästa onsdag...

Jag tycker att man ser ynge ut med långt hår, eller åtminstonde att jag gör det. Håller ni med?

Tänkte lägga upp en bild på min fina mössa också, den har ni ju inte sett.
snygg va? Ja, alltså inte jag, mössan. Jag tvivlar på att någon kan vara snygg i en sådan, man ser ut som en lokförare!

Jaja, nu ska jag laga mat, får se vad man rotar fram ur skafferiet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0