Lördag

Så himla underbart väder det har varit idag! Riktigt sommarväder... Jag cycklade ner till stan vid ett och tänkte hämta ut min väska från lagning och låna en bok på biblioteket men självklart, med min otur, var det stängt. Så jag lånade en bok av Emma istället, "Saknad" av Karin Alvtegen, har redan läst en bok av henne och den tyckte jag om. Jag cycklade upp till parken vid ica-strömmen och la mig där, det är skönt för det är lite avskilt. Jag har bränt mig på magen! Solen tar så mycket nu.

Nu har jag äntligen fixat håret, det var i och för sig i onsdags men ändå, så nu är jag nöjd :) Skönt att slippa tänka på det.
Och så har jag köpt linsvätska så nu kan jag använda mina linser igen, Yes!




Ikväll kanske det blir fest, vi får se...känner mig lite seg, jag tror att det är för att jag varit ute i solen hela dagen.  Kram Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0