2012

Igår var jag på bio med Andreas. Vi såg "2012" och jag tyckte faktiskt att den var bättre än förväntat. Jag hade ju inte förväntat mig så mycket heller så det var kanske inte så svårt att överträffa förväntningarna. Specialleffekterna var otroligt snygga! Man fick en wow-känsla och det kändes verkligt. Handlingen var väl sådär, helt okej skulle jag vilja säga. Den var väldigt förutsägbar dock, men det är ju ofta sånna där amerikanska domedagsfilmer, tillexempel "Armagedon" och "the day before tomorrow". Man förstår ju vad som kommer att hända och det är väl ett litet minus. Ett STORT plus får den för att Woody Harrelson var med, han är så otroligt rolig och en så bra skådespelare. :)

 (klicka för att förstora)

Jag skulle vilja ge 3 utav 5 till "2012", den var värd att se iallafall.

                 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0