Tentaplugg...

Nu är ännu en kurs slut. Det enda som återstår är tentan och det är den som jag ska plugga till de närmaste dagarna. Väldigt mycket att läsa är det så det är bara att sätta igång. Man kommer ju inte undan det så det är ingen idé att skjuta upp det. Har precis suttit någon timme eller två med boken och just nu känns det inte som om man blev mycket klockare. Men förhoppningsvis så kommer det, jag har ju till på torsdag nästa vecka på mig att få in kunskapen.

Nu har jag snart tvättid, tråkigt men nödvändigt. Det skulle vara skönt att ha en tvättmaskin i lägenheten men då måste jag ge upp badkaret och jag är inte beredd att göra det riktigt än. Det är ju så skönt att bada, särskilt nu när det är vinter.

Ikväll kanske det blir bio :) Jag har iallafall bokat platser till mig och Andreas så jag är ganska säker på att det blir det. "2012" tänkte vi se, den verkar spännande. Jag har hört att handlingen inte är sådär super bra men att specialleffekterna väger upp för det. Jag älskar verkligen att gå på bio, jag skulle nog kunna bo där.



Visst verkar den spännande? Den handlar ju som ni kanske förståt utav trailern om jordens undergång och att den ska inträff den 21 december 2012 då Maya-indiandernas kalender tar slut.

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0