Tandvärk...

Jag har så ont i tanden, konstigt för det kom så plötsligt. Började känna igår att jag hade ont. Mental note till mig själv -beställ tid hos tandläkaren imorgon. Jag måste ju passa på nu innan årsskiftet för efter det så börjar jag betala, ursh. Gud va gammal man börjar bli, 20 år. Kan inte fatta det, och inte mamma heller haha :) Önskar att jag var 14 igen, va kul att var och allt var lätt. Fast egentligen önskar jag nog inte det, jag har ju så mycket att se fram emot. Som att ut och resa och se världen och få barn. Förresten, jag ska bli faster igen. Superkul, min bror ska få sitt andra barn och lilla Molly ska bli storasyster :) Grattis Stoffe och Carro!


På den här bilden var jag bara 14 år :) Va liten man var, hihi
                 
Bilden nedan är från jag var 17, då jag precis träffat Andreas :)
                 
Syns det att man blivit äldre? Hoppas inte det haha... jag kanske kommer att se ut som 15 när jag är 30 eller så såg jag ut som 30 när jag var 15, det beror ju på hur man ser på saken, haha!

Vad snabbt tiden går när man har roligt :) Nu ska jag kolla på True Blood, mycket spännande och vänta på att Andreas kommer hem från jobbet. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0