I Love ELLE...

Nu har jag varit hos tandläkaren. Jag ringde imorse och fick tid direkt så det var ju väldigt bra. Inga hål den här gången heller... suck* Om jag hade haft ett hål så hade det ju bara varit att laga det och sen hade allt varit bra men nu måste jag gå och lida utan att man kan göra något åt det. Tydligen så gnisslar jag tänderna när jag sover och det är det som gör att jag har ont i tanden. De slippade ner tanden lite så att jag inte skulle belasta den så mycket men det gjorde de förra gången jag var där också och det har ju inte hjälpt. Jag förstår inte varför jag inte kan få någon sorts skena att sova med så att jag inte gnisslar men jag misstänker att de väntar med det tills att jag börjat betala, de är listiga de där tandläkarna. Jag frågade om det var något jag kunde göra för att undvika att gnissla tänderna (det är konstigt också för Andreas har inte hört något) och de sa att jag skulle undvika att stressa eftersom att gnissla tänderna ofta är ett tecken på stress. Men jag känner mig ju inte stressad när jag är vaken  så vad ska jag göra? Det låter lite roligt att vara stressad när man sover. :)

Andreas jobbar igen, ursh. Och inget gott finns det hemma att äta. Lite uppmuntrad blev jag dock när den nya ELLE-tidningen damp ner i brevlåda. Mest tycker jag nog om inredningsidorna så jag funderar om jag inte ska börja prenumerera på ELLE-interör istället. Svårt val, jag gillar ju både mode och inredning, men jag tror att jag gillar inredning en gnutta mer. Kläder tröttnar jag på efter en månad medans jag kan glädja mig för inredningssaker flera år och tänka "Gud, vilket bra köpt det var". Plus att fler kan glädja sig åt det, tillexempel Andreas :)

                            
                                          Nya ELLE med snygga Agnes på.
                                  
                                 

Nu ska jag gå och köpa något att äta, har den där banan-floursmaken i munnen efter tandläkarbesöket, blää. Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0