En trevlig söndag...

Igår kväll så blev det helt oväntat lite fest, eller fest kanske man inte ska kalla det men det var lite festligt iallafall :) Jag och Andreas drack vin med Emma och Anders och spelade sällskapsspel, eller vi tjejer drack vin och grabbarna drack "grogg" haha :)

Idag har jag och Andreas gått på stan en sväng, jag fick en fin tröja. Snällt.

                           

Från Gina Tricot, snygg att ha till leggings och som vanligt blev det en svart, kan aldrig få nog av svart verkar det som :)

Och så köpte jag ett par lyktor från indiska som jag har velat köpa i flera månader men det har aldrig blivit av, så nu är jag glad :) Det ser fint ut i fönstret.

                                

                                            

Nu ligger jag i soffan med laptopen i knät och kollar på "heartbreak hotel". Jag ska snart gå och lägga mig, har föreläsning imorgon. Puss hej! och Sov så gott!

P.s. Jag har ätit spicy hot idag också så dagen kunde nog inte ha blivit bättre! :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snyggt det blev med lycktorna, dom gjorde sig verkligen i era otroligt snygga fönster!:)

2009-11-16 @ 14:37:21
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0