En trevlig överraskning...

Idag kom Andreas hem med en ny TV, en 50 tums plasma. Det kom väl inte helt som en surprise eftersom han hade pratat om det men ändå roligt :) Vi var ju lite trötta på den gamla så det känns väl som om det var på tiden.

Men shit va stor den blev, kanske för att man inte är van vid det. Hoppas att man vänjer sig för just nu tycker jag att den nästan känns för stor. Men det är bara jag det, Andreas tycker den är perfekt :) Jag ser fram emot att kolla på en skräckfilm på den nya tv:n, det är nog läskigt.

En nackdel är dock att man tycker att folk är mindre snygga när man kollar på den nya tv:n, det är ju så bra skärpa att man ser varenda liten rynka :) Haha... Sämre skärpa är det dock på min mobilkamera så håll till godo med denna urusla bildkvalitet.



Sen har han köpt ett X-box också (för er som inte vet så är det en tv-spelskonsol) så då vet man vad man ska göra i helgen. Måste köpa lite roliga spel också ;)

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0