Jag ser det snöar...

Hoho, första snödagen, mysigt men ruggigt kallt! Snart blir det nog för kallt för mig att cykla, eller om jag cyklar med en rånarluva kanske jag inte fryser så mycket om näsan.

Idag har jag varit på föreläsning och vi fick också reda på tentaresultatet från förra kursen i pedagogik. Jag har varit så nervös för resultatet och ju mer jag tänkt på tentan desto mindre nöjd med min prestation blev jag. Jag pendlade mellan att tro att jag skulle få IG och att jag nog skulle få G så när jag fick tillbaka min tenta fick jag en chock! Inte hade jag trott att jag skulle få VG! Så himla oväntat men fruktansvärt kul. Max poängen var 26 och jag fick 21 p. Min första tanke var att de kanske hade blandat ihop mig med någon annan men när jag läste igenom det visade det sig stämma- det var verkligen min tenta. Så jag antar att man får sluta att leta efter orsaker att misstro sig själv och för en gång skull säga- Fy fasiken va bra du är Anna! :)

Jag och Andreas bestämde igår kväll att jag skulle cykla och hämta "spicy hot" på väg hem efter skolan och antingen var det tänkt att fira att jag klarade tentan eller att tröstäta för att jag fick IG. Vad roligt att det blev det något trevligare alternativet- Fira!

          
Bild från Julen 07,Dalarna. Min bror Chistoffer, mina systerdöttrar Nora och Ella, och jag bakom kameran.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0