Stömmen...

Nu har jag nyss kommit hem ifrån en promenad, gick i ungefär en och en halv timme i det sköna vädret. Man måste ju passa på när det är sol ute. Vad fort det blev mörkt dock, men jag hann innan för dörren innan solen gick ner iallafall, inte för att det är farligt att vara ute när det är mörkt men det är ju lite läskigt när man är ensam. Jag passade på att gå förbi ica också och köpa lite god kvällsmat/frukostmat så nu sitter jag och smaskar på en ciabatta med sallad, gurka, tomat och skinka och en tallrik filmjölk med bärmusli, Gott!

                         

Nere vid stömmen. Detta är en av de saker som jag tycker om med norrköping, att denna vackra utsikt finns mitt i stan.

Nu måste jag plugga...*suck*

Kram hej!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Har du börjat träna någonstans än? Jag funderar lite på Sats...Vart är du sugen på att börja? Skulle ju vara trevligt med sällskap...:) Puss Emma

2009-11-24 @ 11:04:36
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0