Taklampor...

Åh jag vill shoppa heminredning men jag har inga pengar till det denna månad, ursch vad det är trist. Jag vill bland annat köpa taklampor till vardagsrummet och sovrummet.

Dessa hittade jag på halens, otroligt snygga tycker jag!

                                    
                   Denna skulle jag gärna vilja ha i vardagsrummet, den kommer från Halens och kostar 1000 kr.

                              
                            
                           
Någon av dessa lampor ovan skulle jag vilja ha i sovrummet, men jag kan inte bestämma mig vilken färg! Jag tror att jag lutar åt silver men svart är ju samtidigt väldigt snyggt, hm....svårt! De kommer även de från Halens och kostar bara 500 kr, det tyckte jag var billigt.

Jag får väl önska mig en i julklapp :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0