Forever Young...

Nu är jag precis klar med en MONSTER-disk. Det var hemskt och nu luktar händerna så där konstig från diskhandskarna. Imorgon kommer min pappa på besök så man måste ju göra lite fint :)

Idag fick jag hem nya filmer från LOVE-film, "Kenny Begins" och en skräckfilm som heter " The Asylum- Dödens Salar". Jag tänkte se dem ikväll om jag hinner.

Imorgon blir en bra dag, dels så kommer pappa och dels så kommer ett nytt avsnitt av "True Blood" och ett av "Sons of Anarchy". Jippi! Onsdagar är bra dagar, iallafall TV-mässigt. Förresten TV 4+ ska snart börja sända "SoA", tips för er som är sugna på en riktigt bra serie.

Denna låt är med i "SoA" och den är så otroligt fin, hade jag haft barn skulle jag spela denna på dopet. I LIKE!


Det är en cover av Bob Dylans låt "Forever Young". Klipet i sig är ju inte speciellt roligt men det var det enda jag kunde hitta som hade med "SoA" att göra.

Förresten, visst är huvudrollsinnehavaren Charlie Hunnam (i serien Jax) skitsnygg? Han är nog världens NÄST snyggaste kille, efter min älskling- of course!


Fotot ovan från "SoA"
 
 Fotot från "Green street Hooligans"- en svin bra film.


Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0