Inköp till hemmet...

Hej hej. I förrgår var jag på ullared, gud va galet det var! Det fanns ju hur mycket som helst och folk shoppade loss som galningar. Jag köpte för 2500, 500 kr mer än jag först hade tänkt men jag fick otroligt mycket. Min vagn var helt överfull, en gyllene regel borde verkligen vara: handla inte mer än du kan bära. Vilket inte var läget i mitt fall.

Efteråt var jag helt slutkörd, ont i huvudet och illamående efter att samanlagt suttit ca. 9 timmar i en buss. Plus att jag bara hade sovit 3-4 timmar föregående natt. Men lycklig över mina inköp.

              
 Ett nyckelskåp som ni tydligt kan räkna ut...        och en fin lampa..
            
...och ett "laptopskin"...         ...en smyckeshållare som var behövlig eftersom jag har så många armband..         
                      
...och välbehövliga förvaringslådor...                    ...gulliga salt- och pepparkar...
      
Ljusstakar av olika slag...
              
                      ..en te-låda!                         ...glasburkar för förvaring

Sen blev det även lite julpynt och kläder, fick bland annat tag på en höst/vinterjacka. Men det lägger jag upp bilder på nån annan dag...

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0